Продавець Green Island розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1142 відгуків
+380 (50) 450-71-24
Світ товарів для мікрозелені
Кошик

Поширені питання

  • Чим відрізняються ваші насіння для мікрозелені від звичайних насіння з ринку?

    • Насіння для мікрозелені мають максимальні характеристики схожості і енергії.
    • Насіння для мікрозелені мають певний сорт. Наприклад, горох без вусів не купують ресторани для укращения страв.
    • Насіння для мікрозелені повинні бути без хвороб.
    • Насіння для мікрозелені повинні бути максимально очищені.
    • І ще багато інших характеристик, які важливі для мікрозелені.

    На ринку найчастіше продаються насіння без урахування даних вимог, тому завжди є ризик потрапити на неякісний товар, а це ваш час і гроші.

  • Ваші насіння оброблене?

    Немає. Наші насіння не оброблені і придатні в їжу. Ми ретельно контролюємо це.
  • Клієнт просить паростки сої. У вас є насіння?

    У 99% клієнти, які просять паростки сою плутають з бобами мунг (маш). Маш більш простий і не примхливий в пророщуванні, тому спробуйте виростити і принести клієнту саме маш. Насіння сої у нас також є у продажу.
  • З чого почати вирощувати мікрозелень?

    Для початку вирощування потрібно:

    1. Насіння

    2. Субстрат на якому будете вирощувати

    3. Лотки, в яких будете вирощувати

     

  • З яких харчових квітів почати?

    Знайомство з їстівними квітами краще всього починати з невибагливих. До таким можна віднести: віолу, бегонію, примулу, настурцію, бораго. Насіння ви можете придбати у нас на сайті.
  • Ви видаєте сертифікати на насіння?

    Сертифікація насіння в Україні не є обов'язковою. Багато виробників насіння не роблять сертифікати з-за складності процесу і дорожнечі, хоча насіння у них хорошої якості. Наявність сертифіката робить товар значно дорожче. Тому ми ретельно вибираємо посівний матеріал, тестуємо на власній фермі, здаємо на аналізи в лабораторію, вивчаємо тонкощі кожної культури і тільки після всього цього насіння потрапляють на наш сайт. Завжди відмінна якість і прийнятна ціна.

    Найчастіше наші покупці плутають сертифікацію мікрозелені і сертифікацію насіння. Якщо ви виростили мікрозелень і ваші клієнти запитують сертифікат, вам необхідний сертифікат якості мікрозелені, але, не насіння.

    Багато продавців насіння заманюють довірливих клієнтів фіктивними сертифікатами та документами заради маркетингу

    На вимогу клієнта ми можемо зробити протокол випробувань насіння на основні характеристики: схожість, енергія, фітопатології; здати на аналіз в лабораторію харчової промисловості, наприклад, на наявність нітратів, пестицидів, мікробіологію і т. д. Кожен аналіз обговорюється і оплачується покупцем.

  • Який порядок дій при виявленні пошкодженої посилки почтомате meest?

    1. Якщо пошкодження було виявлено при отриманні посилки у почтомате, необхідно зробити фото пошкодженої упаковки відразу в яцейке почтомата, також біля почтомата, з усіх сторін, де видно пошкодження.
    2. Також необхідно зробити фото коробки/упаковки посилки та її вмісту: коробка з усіх боків, вміст коробки під час відкриття клапанів, фото пошкодженого товару, фото, як цей пошкоджений товар був розміщений в коробці, з пакувальними матеріалами.
    3. Все сделанные фото необходимо приложить к Претензии относительно поврежденной посылки.
    4. Также к Претензии необходимо приложить перечень всего товара, который отправлялся в посылке, з указанием, что именно повреждено.
    5. Возмещение по Претензиях осуществляется стороне, которая является заказчиком услуги доставки, поэтому все Претензии должны быть предоставлены со стороны Интернет-магазина, с приложенными документами и фото от получателя (п.1-4).
    6. Ссылка на бланк Претензии
  • Чому не відправляєте сік пшениці післяплатою?

    Сік пшениці поставляється в замороженому вигляді. Його транспортування повинна бути максимально швидкої, а зберігання поза морозильної камери мінімальним. Якщо клієнт не забирає вчасно сік на пошті, він псується і його вже не можна використовувати і повернути - тільки утилізація. Передоплата дає максимальну гарантію зацікавленості клієнта в тому, щоб вчасно забрати витграсс і всі залишилися задоволені.
  • Що робити якщо замовлення пошкоджений? Нова пошта

    Якщо Ви виявили пошкодження замовлення на новій пошті або при адресній доставці кур'єром або в почтомате - необхідно відразу написати претензію і зафіксувати проблему.

    Всі замовлення застраховані на повну вартість! Тому компенсація реальна.

    Бланк претензії можна взяти у відділенні у оператора, або завантажити та заповнити його самостійно.

    Якщо Ви заповнювали самостійно, потрібно вислати бланк претензії, файл замовлення та фото-відео пошкодження на електронну пошту info@novaposhta.ua

    Якщо Ви заповнювали претензію у відділенні, оператор підкаже покроково Ваші дії.

     

  • Яка вартість консультації?

    Вартість консультації залежить від завдання і обговорюється індивідуально.
  • Ваші насіння оброблене?

    Немає. Наші насіння не обробляються і їх можна вживати в їжу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner